[OT] FS Lifebook A530 Recovery DVD

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Říjen 26 07:05:11 CEST 2012

Docela často řeším podobný problém v práci, vždy se mi podařilo získat
Recovery media zdarma přímo od výrobce.
Na stránkách najdu telefonický kontakt, nebo email na podporu a prostě jim
napíšu nebo zavolám, že vlastním ten a ten model jejich počítače s tím a
tím výrobním číslem, a vždy do 14 dnů přijdou poštou média na služební
adresu.
Některá média chodí třeba až z Francie.
b.