MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Říjen 25 22:57:41 CEST 2012

Ja kupoval tenhle:
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-SOLAR-PV-PANEL-20-WATT-18-VOLT-SUN-ENERGY-MONO-SOLAR-POWER-MODULE-/300797078937?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160

ale urcite to neni monokrystalickej vysel i s dopravou tusim na 860Kc.

regulator tenhle
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160874963198&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160

ale je to zcela jiste totalni shit - rozhodne nedoporucuju kupovat -
videl jsem nejaka fota vnitrku a tam snad ani neni civka - vypada to jak
vzduchova civka do radia :-(