MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

Jan 'yanek' Bortl yanek na ya.bofh.cz
Čtvrtek Říjen 25 21:26:36 CEST 2012

Zrovna o vikendu jsem o tom neco hledal - solarni panely mam nachystane
nejake dva 190Wp, ale slunce letos asi uz cekat moc nemuzu. :(

Nicmene vase schema mi silne pripomnelo schema ze stranek:

http://www.timnolan.com/index.php?page=arduino-ppt-solar-charger

Takze to asi je cesta spravnym smerem. A diky za objasneni Q3, furt jsem
dumal k cemu tam je a nevsiml jsem si, ze je opacne.

Co se tyka jader, tak zatim vsechny co jsem z neceho vytah byly nejak
barevne, coz odpovida nejakemu materialu.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jabber/gtalk: yanek [at] mitranet. cz