Vyvojove prostredi a registrace u TI

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Říjen 25 11:13:14 CEST 2012

Tož taky,

pokud si dobře pamatuji, přihlášení bylo tak nějaké vidlácké, ale zvládl
jsem to i já (trvalo mi to bezkonkurenčně nejdéle v porovnání s kolegy).
Byl jsem přesvědčen že mi registrace neprošla, ale mýlil jsem se. Taky
mi to pořád ukazovalo tu registrační stránku. Jak se to prokoplo si již
bohužel nepamatuji.

Stránky se jim zobrazují korektně, zrovna jsem na nich byl. Přihlášení
je nutné oni za to nemohou (tedy mimo to, že někdo z firmy volil lidi,
kteří ten zákon uzákonily). Co vyzkoušet jiný prohlížeč, popřípadě
povolit kafepis (javascript:-)?

přímý link na stažení ccstudia.
http://processors.wiki.ti.com/index.php/Download_CCS

to přihlášení je výhodné, protože se pak dostanete na diskuzní stránky
pro překladač/platformu/ccstudia. Docela to šetří čas.

Překladač je částečně (je uvedeno kde je a kde není) kompatibilní s gcc
(u kterého si myslím, že je docela dobře dokumentovaný, až na
roztříštěnost dokumentace). Bohužel neumí standard c99, takže bych,
pokud nepíšete v MISRA, možná užil i gcc. Používám sice jinou platformu
(cc470), ale mělo by to být podobné - překladače používají stejný
diskuzní plochu.

ccstudio se dá docela používat, až na ten textový editor (ale to v mém
případě není směrodatné, jsem zanícený uživatel VIMu (fakt dost cool
textový editor :-D), tak mi není nic jiného dobré :-).

ccstudio je dobrý pro začátek, rozběhl jsem to i já. Jen jiné projekty
je nutné, dost nechutným způsobem, importovat.

když bude nejhůř, stáhnu vám web installer, ale napište kde to budete
spouštět, (GNU nebo Wo…, Wid…, já to dokážu Win dow s! Jo! :-)

ced