C pro AVR

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 25 08:56:36 CEST 2012

Na oboje - Imagecraft aj na Codevision - som pocul len same chvaly co sa
tyka podpory, a uzivatelia, ktori ich pouzivaju, nedaju na ne dopustit.
Ale ja ich nepouzivam, toto je len co vidim a pocujem.

avr-gcc je fajn (a ja ho pouzivam), ale uprimne, podpora (vratane
dokumentacie atd.) je taka, aka u vsetkych open source projektov -
chaoticka, nesystematicka, neda sa na nu spolahnut.

AVRStudio vo vsetkych jeho inkarnaciach je privesok, ktory ja osobne
nepouzivam a kedze avr-gcc od neho nijako nezavisi, myslim si, ze sa da
nahradit lepsim vyvojovym prostredim (snad s vynimkou toho, ked uzivatel
citi neprekonatelnu potrebu debugovat pomocou JTAG a inych berliciek).

wek