Vyvojove prostredi a registrace u TI

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Říjen 25 08:22:16 CEST 2012

Tymto som si presiel pred par tyzdnami, ci mesiacmi. K nejakej
obejdnavke som si prohodil launchapd, ze teda otestujem tolkokrat
ospevovanu platformu.
Pamatam si, ze som pri tom stravil par hodin, kym som zacal stahovat
to prekliate IDE. To prostredie je absolutne giganticke - ma to tusim
2GB, ci kolko, na download. Trva tomu dost dlho kym sa to nainstaluje.
Nechapem, co tam ma 2GB. Je to priohnute Eclipse, co mnohe vysvetluje.
Este si spominam, ze to demo, ktore je napalene od vyroby, nechcelo
ani za svet spolupracovat s tym ich GUI, ktore dodavaju. GUI je
ovladane klavesnicou. Nakoniec sa mi to podarilo rozbehat, ale bol som
natolko znechuteny, ze som to odlozil bokom.

Z celeho toho som mal pocit, ze je to studentsky amatersky nedorobok.
Pokial si TI chcelo u vyvojarov splhnut, idu na to zo zleho konca.
Nedokazem si perdstavit produktivnu pracu s takymto niecim.
Mozno existuju alternativy, neskusal som.