[OT] Elektricky vysavac popela

Jozo svk0421 na gmail.com
Čtvrtek Říjen 25 06:21:21 CEST 2012

On 24. 10. 2012 15:20, zu1234 wrote:
> Já jsem to pochopil takto: nasadit pytlík uvnitř na vstup od sosáku.
> Ale Vaše varianta je taky zajímavá.

Zaujimave to mozno je, ale funkcne asi moc nie. Ten skladany filter ma
omnoho vacsiu plochu, ako "capica", ktoru urobite.

Inak ja som si kupil na stavbu taky lacny einhell a nieco tak nahovno
vyriesene som uz davno nevidel. Kedze to potrebujem hlavne na jemny
prach, kupil som si aj predrazene papierove sacky. Napriek tomu ze to
vyzera ktovieako velke, valec s latkovym filtrom, co trci od motora,
nedovoli sacok poriadne rozlozit. Takze jednak sa nevyuzije jeho cely
objem, ale navyse sa tam zvykne pocas vysavania sacok prethnut. Proste
totalny shit....

j.