Bankove prevody SK-CZ Was: Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Říjen 24 22:49:17 CEST 2012

Tak som si pozrel aktualne poplatky... Uz sa vobec nedivim, ze
euro-fico dan ma byt prave z nich. Naposledy som platil pred dvoma
rokmi a to bolo naozaj ako vnutrostatny prevod, dnes som vytriezvel...
Pri tych malych sumach do cca. 150E, je najlacnejsie platit kreditkou.
Akurat nie kazdy ich akceptuje a ma na stranke. Nic som zase mudrejsi.

A.

Dňa 24. októbra 2012 21:34, Milan B. <milan na bastl.sk> napísal/a: