Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Říjen 24 20:45:05 CEST 2012

Nedá se předpokládat, alespoň ne oficiálně, že by EU bránila dovozu
zboží do Eurozóny. Takto jsou tedy tyto nehorázné poplatky plně v režii
ČR a její slibované podpory exportu. Těžko můžu něco prodat, když to ode
mně nemůže nikdo bez komplikací koupit, ale jelikož se jedná o bankovní
poplatky, je v podstatě jasné o co tady jde :-( Některé banky sice
nabízejí platbu na svůj účet  v cizí EU zemi a měně zdarma, ale je to
bez oficiální podpory a samozřejmě s kurzovým rizikem a konverzí.
Přijetí Eura by byla vysoká cena za tyto pseudopotíže.
S pozdravem,
Miloš Dašek