Solarni nabijecka

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 24 19:00:16 CEST 2012

 24.10.2012, 18:26:03

"Je to hnus, velebnosti"

Asi nejzajimavejsi je, kteri termiti tento hnus protlacili.
Pekne je to videt zde: http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?g=56459
Takze az pujdete volit, coz muze byt hodne brzo, tak na to
NEZAPOMENTE!!!

Vyzivna je i nasledujici definice kotle:
 "kotlem zařízení, v němž se spalováním paliv získává pouze tepelná energie, která se
  předává teplonosné látce,"
Tedy nikoliv kapalne teplonosne latce, ale latce obecne, kterou muze
byt napr. vzduch. Takze se to vztahuje i na bezna kamna. Ovsem, staci,
aby kamna mela pruhledna dvirky, pak slouzi k ziskavani nejen tepelne
ale i svetelne energie a uz jsou mimo definici.

"(4)  Povinnost  podle  odstavce  1  a 2  se  nevztahuje  na  kotle  a vnitřní  rozvody
tepelné  energie  a klimatizační  systémy  umístěné  v rodinných domech,  bytech
a stavbách  pro  individuální  rekreaci  s výjimkou  případů,  kdy jsou  provozovány
výhradně  pro  podnikatelskou  činnost. "
Ovsem, stejne se na ne vztahuje povinost pravidelnych revizi podle
novely zakona o ochrabne ovzdusi. Proste v bananistanu mame na kazde
uprdnuti nejmene dva zakony, ktere si navzajem odporuji.

"(6) Osoba oprávněná provést instalaci je povinna
a)  zachovat  mlčenlivost  o všech  skutečnostech  týkajících  se  fyzické  nebo  právnické
osoby, o kterých se dozvěděla v souvislosti s prováděním činnosti
podle § 7 odst. 4 "
Takze odtud vitr vane. Je treba zabranit tomu, aby si technici
pousteli hubu a na spacir a lide se tak nedozvedeli, kteri lumpove
si zelenym banditismem masti kapsu.

No a nejvetsi perla na zaver je z duvodove zpravy:
" Zhodnocení dopadů na státní rozpočet a rozpočty obcí
Návrh novely zákona nepředpokládá dopad na veřejné rozpočty."

Takze premier, ministr prumyslu a ministr ziv. prostredi, kteri jsou
pod tim podepsani NEPREDPOKLADAJI, ze by 5 + 1 nohlo byt 6

Uff. to sem se zas nasr...

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz