Solarni nabijecka

Martin Moštěk xtyca na seznam.cz
Středa Říjen 24 14:55:02 CEST 2012

To tedy znamená například krby, kamna a podobně? Já uvažuji do nového
domu dát 22KW krbovou vložku, znamená to snad, že po 1.1.2013 mi jej
bude muset přijít namontovat firma a pak jednou ročně budu muset dělat u
odborné osoby revizi (zdroj nad 20KW)?
Chápu to blbě, nebo je tu v naší vlasti, odpusťte mi to slovo, takový
bordel :-(
M.