GSM na vice pristrojich paralelne

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 24 08:01:58 CEST 2012

Mám tu nějakou bránu "Blue Gate" výrobek ALPHA Tech - je v tom Siemecs
C25 svého času to bylo na pobočkové ústředně.
Určitě bude kapůd baterka v telefonu, ale jinak to utčitě šlape.
Co se týče linkových telefonních přístrojů, mohu opatřit tenhle:
http://www.fkteam.sk/download/navody/n_euroset2005_cz.pdf
cena cca 100 kč/kus
Tento:
http://www.atelservis.cz/telefony-pro-seniory/310831_brondi-bravo---20.html