Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Říjen 24 07:52:10 CEST 2012

Mate na mysli toto?
http://iteadstudio.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=19_20&products_id=173
Uz som u nich objednaval asi 5 krat, kamarati dali dalsich asi 5
objednavok. Vzdy uplna spokojnost. Dodanie je 2-3 tyzdne, najviac to
samozrejme brdzi posta. Cinan to posle o par dni od objednavky.
Cinan ma na webe aj CAM subor pre Eagle, ktory vygeneruje gerber data,
aj DRC subor na pre kontrolu. Inak robia 6mil, vrtanie 0,3mm, co je na
tu cenu IMHO slusne.

Ako pisem, ja som s nimi uplne spokojny.