Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Ondrej Kolonicny ondrak na medoro.org
Středa Říjen 24 07:39:23 CEST 2012

Zdravim, mam, cena pri prototypovce je cca 10 USD za 5x5cm a 10 ks +
postovne (cca 5USD)...
Je treba jim dat gerbery. Specifikaci muzu poslat...
Da se to stihnout za 14dni az 3 tydny objednani... Zalezi na poste...

Pokud se ceny v CR nezmenily, tak to vychazi vzdycky o dost levneji i
pri vetsich mnozstvich.. Uz 2 roky jsem v CR desky nedelal, ted jen
cina..
Jedine minus je rychlost, ale i oni to umi vyrobit rychle, ale pak treba
si priplati za DHL  nebo podobnou sluzbu...

Ondra