[OT] Elektricky vysavac popela

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 23 23:24:54 CEST 2012

Ono je to vevnitr resene tak, ze vstup z hadice vede smerem ke
dnu, tak doufam, ze vetsi bordel uz nevyleti nahoru k filtru.
Ale stejne by to mozna chtelo tam udelat "misku" z kovoveho
pletiva a nasadit ji na stavajici filtr.

PL

***************************

From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 23, 2012 11:06 PM
Subject: Re: [OT] Elektricky vysavac popela

Původní zpráva ze dne 23.10.2012 od Petr Labaj:

> Filtr to ma skladany papirovo-textilni, podobne jako se delaji treba
> filtry sani v aute. Predpokladam, ze filtr je "vecny". Na odsavani
> pri rezani, brouseni atd. je to super, ma to velky prumer a celkem
> kratkou hadici, takze to bere i velke spony ze soustruhu.

Já mám v garáži (kde jinde) nějaký žlutý dílenský vysavač, který taky
bere bordel a kde co, koneckonců je k tomu určený. Už dvakrát mi ten
binec ze soustruhu a frézky roztrhal docela drahý filtr. A pak vysavač
nefiltroval a prach lítal zase pěkně ven :-)

Petr Zahradník, počítačový expert