[OT:] Programatorsky editor pro Android

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Říjen 23 11:43:33 CEST 2012

No na Marketu jsem par veci nasel a dat padesat korun za aplikaci "na praci"
mi nepripada nijak strasne, jen to asi bude chtit nejake dlouhodobejsi
testy, dokonce i ten webserver se tam najde.

Ja to samozrejme nechci na primarni vyvoj, spis na chvile, kdy jsem mimo
dosah hlavnich (na)stroju a nechce se mi tahat velky notebook - typicky
odjezd na chalupu s tim, ze zakaznik mi cestou zavola, ze se neco vysypalo.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 23, 2012 11:21 AM
Subject: Re: [OT:] Programatorsky editor pro Android

On Tue, 23 Oct 2012, Pavel Kutina wrote:

> jelikoz nejak zvazuju porizeni Androidiho tabletu, docela rad bych na nem
> mel i veci "k praci", predevsim nejaky slusnejsi editor (v podstate stejne

Mam androidi tablet a musim rict ze mi to pripada spis jako zajimava
hracka nez vec na praci. Nejsou pro to vhodne aplikace - zadarmo jen
veci na hrani. Dokonce ani google sketchup na to neni :-(

> Dalsi vec, ktera se na to primo vaze, je nejaky lepsi FTP klient (idealne
> neco jako FileZilla) - a kdybych chtel bejt hodne nenazranej, tak by se mi

Bida s nouzi. Ja se v tom hrabu tak ze si na tom spustim ssh droid
a prehrabuju se v tom vedle z PC pomoci WinSCP .