uprava lambda sondy pro E85

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Říjen 23 10:48:07 CEST 2012

Ano, toť exaktní věda. Praxe umožní ekonomičtější styl jízdy i pro nejezdce
ekonoraly za mnohem nižších otáček - rozjede se bez škaredých zvuků z
volnoběhu.

Když jsem jednou nabral líh do Barkasa a nevěděl o tom (podvod u pumpy,
platil jsem benzín), bylo mi divné už při míchání oleje, že dělá ve flašce
kuličky. Po pár kilákách když se přechlastnul karbec jsem cítil lihový
smrad. Jezdil jsem opatrněji, dolil jsem benzín s hodně olejem, až jsem tu
nádrž vyjezdil, spotřeba byla zhruba stejná, možná o půllitr vyšší (ono se
to u Barkasa těžko porovnává, stačí vézt něco těžšího, nebo foukne větříček
a už to letí nahoru).

----- Původní zpráva -----
Od: "AZe" <aze na seznam.cz>

Zajímavé čtení:
Jak to je s palivem E85
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=496

AZE

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>

Teorie je sice krásná, ale ve skutečnosti jezdí s tím levněji, protože E85
umožňuje změnit styl jízdy a řadit při daleko nižších otáčkách.

Umí mi někdo odpovědět na otázku, zda-li stačí odporem pošoupnout napěťovou
úroveň, nebo je potřeba něco jiného? Lambda pro N95 je 0,91 a E85 je 0,8,
takže když ji popostrčím tak, že u 0,8 bude vypadat jako že má 1,0 (popř.
0,91), tak to je žádoucí stav.