[OT:] Programatorsky editor pro Android

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Říjen 23 09:47:25 CEST 2012

Zdravim,

jelikoz nejak zvazuju porizeni Androidiho tabletu, docela rad bych na nem
mel i veci "k praci", predevsim nejaky slusnejsi editor (v podstate stejne
pozadavky, jako tu nedavno sly pro PC: skladani kodu, zvyraznovani syntaxe,
volitelne kodovani, bohate by mi stacilo zvyraznovani PHP/HTML/JavaScript).
Mate nekdo neco takoveho vyzkouseneho?

Dalsi vec, ktera se na to primo vaze, je nejaky lepsi FTP klient (idealne
neco jako FileZilla) - a kdybych chtel bejt hodne nenazranej, tak by se mi
samozrejme moc libil nejaky webserver s MySQL a PHP, ale to uz je resitelne
pres online propojeni (byt ne tak komfortne).

Mate nekdo vhodne tipy? Zatim mam jen (relativne liny) telefon, takze
hledani probiha spise v rovine teoreticke...

Diky.

Pavel Kutina