Solarni nabijecka

Úterý Říjen 23 05:50:12 CEST 2012

Na muj petivalcovy 2.4JTD mi nesahejte, jede to krasne, tise... ;-)
Myslim, ze lichy pocet valcu neni zadny problem, cykly probihaji
samozrejme v pravidelnych intervalech, na to je klika uzpusobena.
Rozhozene to ma myslim jen Harley ktery ma 2 ojnice na jednom cepu a
valce do V tak tam je fazovy posuv (bezne motory do V maji posunute
ojnicni cepy i kdyz se to nezda).