Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W)

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Říjen 22 20:16:25 CEST 2012

No jak chcete:)
Firma AZ-progress z Tranovic. Pan Tomiczek, +420604110518. Rano poslu
mailem PDFko, kolem poledne mohu vesmes vyzvedavat. cca 60 korun (ale
format je vesmes spis kolem A5).
Ale myslim, ze moje puvodni rada byla lepsi stejne jako rada p. Lukeshe.
Marek