Rozdíl mezi AC,HC,HCT,ACT

Marek Peca marek na duch.cz
Pondělí Říjen 22 17:55:02 CEST 2012

> Potřebuji 74xx(x)74 aby uměla zpracovat co nejvyšší kmitočet.
> Nějak se ale neoreientuji v těch písmenkách, ani jsem nenašel přesný výklad.
> Mohl by mi někdo význam písmenek osvětlit?

T je jasny, to ovlivnuje vstupni rozhodovaci urovne. Kdyz je T, tak se to
pri 5V chova tak, ze to ma vstupy kompatibilni s TTL (pri jinejch napetich
vyrobce nic neslibuje). Kdyz neni T, tak je vstup kompatibilni s CMOSem.
Vystupy jsou vzdycky shodne.

AC je pak rychlejsi nez HC. Konkretni cisla viz "Family guide". Nevim jak
u HC, ale u AC od Fairchildu jsem se v rodinne prirucce ;-) docetl i
rozbory, jak se to chova pri buzeni 50Ohm linky, diagram odrazu a tak.

ZdraviM.P.