SMD JACK 3.5 Lumberg 1503 - 02

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Říjen 22 10:03:17 CEST 2012

Tak pokud nechcete, aby vam nekdo odpovidal, tak se priste neptejte, je to
jednodussi :) Nebo se zeptejte vyrobce, uvidite sam, co vam rekne, az mu
napisete, ze jste videl "jeden obrazek PCB". To ja uz videl obrazku...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Ondrej Kolonicny" <ondrak na medoro.org>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, October 22, 2012 9:57 AM
Subject: Re: SMD JACK 3.5 Lumberg 1503 - 02

Zdravim, ted jde o to jestli to je tak spravne..
Ja k tomu dosel podle jedno obrazku PCB co jsem vygooglil, a podle toho,
ze v datasheetu je pin 2 na konektoru 2x a je hned nakraji a to mi
korespondovalo s tim obrazkem co jsem nasel... Tam to meli tak ze 2 je
spojena a evidentne pripojena na zem... a 1 a 3 byly signaly...

Tak jsem z toho takovy zmateny, asi budu muset pockat az mi ty konektory
dorazi... abych nemel chybu na PCB...

Ondra