Konica Minolta PagePro 1400W

hwnews hwnews na roshor.com
Pondělí Říjen 22 09:27:28 CEST 2012

Vim ze toto neni odpoved co jste chtel slyset, ale nejlepsi je si najit v
okoli nejakou firmu ktera vam udela filmy. Taky jsem pouzival predlohy z
laserový tiskarny ale nikdy jsem nebyl uplne spokojen, hlavne u dvojstranek se
mi nikdy nepodarilo udelat podklady s odpovidajicim soutiskem - vetsinou mi to
ujizdelo smerem kterym folie/pauzak vyjizdi z tiskarny. A pokud jsem delal 6
matric (2xleptani, 2xmaska, 2xpotisk) tak jsem to tiskl nekolikrat a vybiral
podklady ktery k sobe sedeli.

Takhle rano poslu podklady a cestou z prace si vyzvednu film. A za 40-50Kc/A4
se mi s tím nema cenu trapit.

Samozrejme to ma i negativa - vsude takovy firmy nejsou a kdyz si vzpomenete
treba o vikendu ze chcete udelat DPS a nemate film tak jste taky nahrany.

A.

On Sun, 21 Oct 2012 18:54:52 +0200, Kamil Novák wrote