Kalkulacka s C

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Říjen 21 22:00:25 CEST 2012

Jestli chcete ten extcalc vyzkoušet, převedl jsem to na qmake build
system, protože mi to nešlo pod cmake přeložit (a popravdě se v něm
nevyznám). Teď to chodí, potřeba je jen to Qt, takže to bude použitelné
i pod Windows. Můžu to i přeložit ve WinXP, ale bude vám to prd platné,
protože ta výsledná binárka potřebuje i ty dll z Qt. Takže pokud máte
zájem, můžu poslat upravené zdrojáky (nebo i vystavit, je to asi 300kB).

Mrazík