Kalkulacka s C

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Říjen 21 18:09:11 CEST 2012

Trochu jsem pročítal online help a kromě impozantího množství funkcí a
jejich možného externího využití jsem se tam o podpoře scriptování v C a
syntaxi použitého jazyka nedozvěděl nic. Snad jen že
podporuje(zprostředkovává) spouštění Perl skriptů. Možná že by to chtělo
naistalovat a vyzkoušet, ale spouštění scriptů v C oproti Extcalcu
nevypadá nijak jednoduše.
S pozdravem,
Miloš Dašek