uprava lambda sondy pro E85

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Říjen 21 17:03:45 CEST 2012

> Dvoustavova lambda, jak jiz bylo receno, jen cykluje mezi moc a malo.
> Korekce pro fungovni s E85 je nejjednodussi udelat zmenou tlaku paliva na
> vstrikovaci liste.

Nejsem automobilista ale (castecne) me zivi chemie, takze jsem z toho jelen
Lambda sonda nejjdednodusi konstrukce prudce meni napeti kdyz je ve
vyfukovych plynech kyslik

Proto ridici jednotky udrzuji smes tak aby jeji slozeni oscilovalo kolem
idelaniho stechiometrickeho pomeru

Pro ethanol je to ale jinak ? (proc?)
Znamena to ze smes se ma udrzovat bohatsi (vice lihu) ?
Nebo chudsi ? Vice Vzduchu ?

Vzhledem k nelinearite lambda sond mi ale jejich signal pro jiny nez
stechiometricky pomer pripada k nicemu  - "porad 0 nebo 5V" - Pletu se ?

Zdravi Petr Kubac