timelapse videa

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Sobota Říjen 20 23:40:36 CEST 2012

Dne 20.10.2012 22:29, Michal Grunt napsal(a):
> Aha. Omluva nejak jsem si nevsiml. Preci jenom, nezkousel nekdo neco podobneho po domacku?

Podle stránek výrobce to vypadá celkem jednoduše a "doma vyrobitelně".
Krokových motorků a jejich kontrolérů je plný Internet. A jestli to bude
jezdit po napjatém ozubeném řemínku nebo jestli se to udělá trochu
fortelněji s vodící tyčí na straně jedné a šroubem otáčeným tím krokovým
motorkem na straně druhé je skoro jedno.
Ve své podstatě je to jedna osa od nějaké 2D CNC frézky, akorát 2m
dlouhá. Servomotor a PID vazba nebude v tomto případě nejspíš vůbec
nutná, protože to nebude nijak rychle měnit rychlost a směr pohybu.

Zdraví PavelK