Re: Náhrada 3F stykače polovodičovým relé.

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Sobota Říjen 20 22:53:49 CEST 2012

Pokud je tam malo mista, je to problem uchladit.
Plus cena za SSR.
Neco podobneho jsem uz resil.
Pouzil jsem vykonova 16A rele na DIN listu od Schracka.
Jmenovite, jediny tehdy dostupny typ RM738024-C.
Vyvody to ma fastony 6.3mm.
Uz to tam chodi 2 roky a nikdo o tom nevi.

JURP