uprava lambda sondy pro E85

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Sobota Říjen 20 22:42:30 CEST 2012


Myslim, ze se jedna o nepochopeni principu lambda sondy... Nic nejde 
popostrcit, lambda cykluje mezi stavy zadny kyslik/stopy kysliku a RJ se 
to snazi udrzet ve vyrovnanem stavu... Adaptery pro E85 proste 
prodluzuji vstrik o cca 20%, protoze E85 je potreba do valce proste 
nacpat vic, o nicem jinem to neni. A uspora muze vzniknout jen, pokud se 
zaroven zvysi kompresni pomer nebo plnici tlak turba.
Dne 20.10.2012 22:35, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Teorie je sice krásná, ale ve skutečnosti jezdí s tím levněji, protože 
> E85 umožňuje změnit styl jízdy a řadit při daleko nižších otáčkách.
>
> Umí mi někdo odpovědět na otázku, zda-li stačí odporem pošoupnout 
> napěťovou úroveň, nebo je potřeba něco jiného? Lambda pro N95 je 0,91 
> a E85 je 0,8, takže když ji popostrčím tak, že u 0,8 bude vypadat jako 
> že má 1,0 (popř. 0,91), tak to je žádoucí stav.
>
>
> ----- Původní zpráva ----- Od: "Jaroslav Buchta" 
> <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
>
>
> Myslim, ze je chyba v zadani, lambda sonda vzdy detekuje stopy O2, u E85
> je spis problem v tom, ze je potreba ho do valce nakrmit vic, protoze ma
> nizsi vyhrevnost. Takze ve vysledku je nesmysl na nej jezdit.
> Dne 20.10.2012 21:23, Jaroslav Lukesh napsal(a):
>> Dobrý den,
>>
>> chtěl bych upravit korekci lambdy tak, aby při hodnotě 0,8 (optimální 
>> hodnota pro E85) si řídící jednotka myslela že má 1,0, ale nějak bych 
>> potřeboval trochu nasměrovat jak to udělat - bude stačit paralelní či 
>> sériový odpor, nebo to bude muset být sofistikovanější řešení?
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list