Knight Rider realitou

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Říjen 20 14:24:16 CEST 2012

Tenhle tempomat mám a funkce sledování vzdálenosti se u něj nedá
vypnout, což mě občas přivádí k šílenství. Sice na skoro volné dálnici
je velmi pohodlný, nemusím řešit žádnou bezpečnou vzdálenost, stačí v
polospánku na úrovni první signální soustavy vést volant, ale jak
zhoustne provoz a musí se "kličkovat" (například dojíždím pomalé auto,
o kterém se dá předpokládat, že co nevidět dokončí předjíždění a
zařadí se), tak je tempomat najednou děsně důležitý a začne v panice
předčasně brzdit, zatímco průměrný lidský pirát by ani nesundal nohu z
plynu.

Aleš Procháska