OT Kde sehnat lehkou kovovou kouli

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 19 19:25:15 CEST 2012

Cílem snažení je jednak pokus pro děti z kroužku a potom dekorační předmět s
trvalým provozem. Statická levitace s občasným poskakováním.

U plastového míčku se obávám, že by se začal tavit. Zatím to vypadá na
zabalení ledové koule do alobalu a následné vypuštění vody.

PH

From: "Marek Peca" <marek na duch.cz>
Nejak mi neni uplne jasne, proc se upinate k dokonalym koulim. Jasne,
patvary budou krome levitace ruzne kyvat, kmitat, mozna se je podari i
roztocit -- ale vzhledem k tomu, ze nezname presny cil levitacniho pokusu,
nezda se zatim, ze by to nutne muselo vadit.

Ale pingpongac jako zaklad pro obaleni by mohl bejt dobrej.