Knight Rider realitou

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pátek Říjen 19 17:38:11 CEST 2012


F1 není zrovna vhodný příklad. Definice pravidel u F1 je hlavně otázka 
politiky. Jednou ESP je, pak není a tak se postupně dostane na 
jednotlivé agregáty. Pak jen záleží na tom, jak jsou silné jednotlivé 
kliky, které mají v omezení parametrů zájem. Americké IndyCar byla 
pravidly ještě sešněrovanější, protože jinak by vznikala drahá monstra, 
na jejichž závodění by se nedalo koukat. Asi tak, jako teď na F1. U 
formulí je taky jiný styl jízdy, tam se smykem nejezdí a jouda, jezdící 
v zatáčkách zásadně powerslidem, by byl asi brzy ukamenován jak 
mechaniky, tak přeživšími jezdci, pokud by se nezabil sám.

Dne 19.10.2012 17:19, Kuba Jan napsal(a):
> Hm... tedy jezdci rallye , piloti F1 jsou teoretici? Tam se ABS, ESP
> atd. nepoužívá u F1 je to dokonce zakázané ( obecně dynamická distribuce
> brzdné a hnací síly - je jedno jaké zkratky se používají ).
> Pro sportovní jezdce je to ničemu, řízený smyk a brzdění využívají,
> potřebují auto ovládat sami tak jak potřebují, ne aby jim někdo
> do řízení ( brzdění ) kecal a dělal to za ně.
> Viz třeba tady, nevim, co by si ten maník co to kočíruje počal s ABS,
> ESP, ESR......:
> http://www.youtube.com/watch?v=JwzWc8UV_-M


Další informace o konferenci Hw-list