Knight Rider realitou

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 19 16:51:19 CEST 2012

Ano, už jsem to tu před časem tvrdil, nikdo mi nevěřil. Oproti tempomatu
udělám úsporu 0,4 l/100 km.
Trasa PHA-PN po dálnici, časový rozdíl byl cca 5 minut ve prospěch
tempomatu.
Tempomat to furt rve za každou cenu do nastavené rychlosti, nehledě na
spotřebu při alceleraci.
Noha to dokáže citlivěji, nezrychluji za co nejmenší čas, jako to dělá
tempomat. Proto také o něco delší čas dojezdu.

JaKub