Knight Rider realitou

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pátek Říjen 19 15:07:05 CEST 2012

Na suchém betonu to je kupodivu pravda, optimální skluz vychází
okolo 20%.

Důležité je, že ABS vám zajistí ovladatelnost i při prudkém brždění.

Tomáš

g> Jasne, pokud gumy poradne nekvili a nekouri se z nich, neni to, to
g> prave brzdeni. ;-)

g> Nicmene, moje zkusenosti z kola (autem se do smyku dostavan jen
g> vyjmecne) jsou takove jak jsem popsal. Kdyz se kola zablokuji, tak
g> krom ztraty ovladatelnosti, to i hure brzdi.

g> No a ty vedlejsi efekty, co jste zminil, ty se mohou podle situace
g> projevovat ruzne. Jednou budou treni zvysovat, jindy jej zase mohou
g> snizovat.

g> S pozdravem Pavel
g>   mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

g> --