Knight Rider realitou

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Říjen 19 12:42:37 CEST 2012


to jsou jen takove cobykdyby - nejake reci, ze musite zkusit co zabere - 
rozhodovani a motorika cloveka (i trenovaneho) je tak pomala (proti tomu 
jak rychle se auto pohybuje), ze jste schopen reagovat maximalne 
reflexivne - proto je dulezity trenink (muzete mit 100x vsechno 
promyslene - pokud to nemate v krvi tak je to nanic)

ABS zcela jiste prodluzuje brzdnou drahu - tedy na suche vozovce - z 
principu to tak je - jina vec je, ze vetsina lidi neni z vyse uvedeneho 
duvodu brzdit natolik ucinne, aby se to na celkovem vysledku projevilo - 
takze sumasumarum je ABS prinosem

jako dloholetej byvalej motorkar (bez nasledku) jsem presvedcen, ze to 
jen o reflexech - rozhodne to neni o mysleni

mysleni je o manevrech ktere delate o sve vuli tam to co pisete funguje

jen takova perlicka - hromada tezkych zraneni motorkaru se stane tak, ze 
clovek vypadne z motorky, klouze po asfaltu a zacne mit pocit, ze se 
musi nejak situaci (reflexivne) branit - takze se snazi postavit a v tu 
chvili nastane pruser - protoze se zapichne a uz lita z hlavy na nohy,
proto se kazdemu rika, kdyz se ti zda ze uz lezis na miste tak jeste 
napocitej do deseti a pak teprve vstan

Radek Vicek

Dne 19.10.2012 11:45, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> aby zatočilo auto na ledě, musíte zatáhnout ruční brzdu (zadní kola),
> ale reakci si napřed někde vyzkoušejte, napřed nic a pak je to hned.
>
> pokud zatočíte a jede to na sněhu rovně, sundejte nohu z plynu a pozor -
> zatočí to fakt hodně rychle (podle vrstvy a mokrosti sněhu, když je
> těžký, je to úplné překvápko)
>
> pokud zatočíte na asfaltu a myslíte že to neprojede, přidejte plyn, ale
> bacha na opačný smyk, jak ho dostanete, pod plynem škubnout volantem a
> kola na opačnou stranu ven ze zatáčky, škubne to hodně s krkem, tak se
> na to připravte.
>
> pokud zatočíte na ledu a jede to rovně, musíte zkusit co zabere -
> brždění motorem v nízkých otáčkách, spojka, lehce přidat, hodně přidat,
> popř. zkombinovat s ruční brzdou (zadní). Záleží na tloušťce ledu a
> popř. co je pod ním. Když je tlustý a hladký, tak zabere spojka a ruční
> brzda. Tu ruční brzdu můžete nechat zatáhnutou při tom zkoušení co
> zabere, ale jak to zabere, hned povolit.

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk, kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

 

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any modifications or delay in the transmission of it.



Další informace o konferenci Hw-list