Knight Rider realitou

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Říjen 19 11:02:19 CEST 2012

Původní zpráva ze dne 19.10.2012 od Pavel Kadečka:

> Jsem jel tak do 20km/h a na tý ledovce to ani pořádně nebrzdilo ani
> pořádně nezatáčelo ;) Mám ABS, nevím, jak by se to chovalo bez něj,
> s ním to zatáčelo aspoň trochu.

Nemyslím si, že bych byl špatný řidič nebo sváteční řidič. Ale
rozhodně ABS čas od času využiju a na ledovce mi auto zastaví.
Mnohokrát mi zachránilo prdel. To není o tom, že bych neuměl brzdit
bez ABS na kluzkém povrchu. To je o tom, že ne vždy máš tu šanci
reagovat tak, aby to nepodklouzlo. Jestli někomu auto s ABS nezabrzdí,
tak buď něco dělá špatně, nebo má to ABS nějaké blbé.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601