Knight Rider realitou

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Říjen 19 08:39:41 CEST 2012

Kdo ma tak vi ze to jde vypnout a kdo nema tak zavidi, esp se kdysi priplacelo pres 20000 i ve skodovce. Na suchu je to nanic? Abs? No predstavte si treba ze musite rychle zastavit ze 150 na nulu nebo ze na jedne casti vozovky pri bzdeni z teto ryclosti  je kaluz nebo jste v zatacce ;-)

Odesláno z iPadu