VGA kabel

Martin Persich persich na transcon.cz
Pátek Říjen 19 07:38:35 CEST 2012

Dělali jsme mnohokrát prodloužení kabelu k VGA monitoru (cca 10-25 m) z pěti
koaxiálních kabelů, jen někdy některé monitory vyžadovaly na straně monitoru
na signálech H-sync nebo V-sync doplnit "přizpůsobovací" odpory (chtělo to
polaborovat a tuším to bylo něco kolem 150 Ohm). Bez nich byl monitor černý
Martin. persichětranscon.cz

----- Original Message -----
From: "Milos Sula" <sula na rps.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 18, 2012 8:48 PM
Subject: VGA kabel

Zdravím,
zkoušel jsem vyrobit VGA kabel pro propojení monitoru s PC, ale bohužel
mi nefunguje ( černá obrazovka, zřejmě detekuje signál ale nic se
nezobrazí ). Vycházel jsem ze zapojení:

http://www.teletechsvc.net/pinouts/db15-vga-pinout.html

Použil jsem 6ti žilový nestíněný kabel, který jsem měl zrovna po ruce,
vím že  to není ideální ale fungovat by měl.

Miloš