VGA kabel

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Říjen 19 06:36:18 CEST 2012

> Možná na nízké rozlišení a krátkou vzdálenost by to fungovalo.
> Teoreticky. Prakticky už to máte vyzkoušené.

Neviem si dost dobre predstavit, preco by to malo suvisiet s rozlisenim. Monitor nenabehne ak neuvidi normalne syncy, ale tie su v tom istom rade frekvencii pre vsetky druhy rozliseni, HSYNC je niekolko desiatok kilohertzov, to musi prejst aj spagatom.

Mna napadaju dve veci preco to nechodi, jedna je ze kvoli mizerne prepojenej zemi vidi monitor v syncoch privela presluchov, ale co sa mi zda pravdepodobnejsie, je nejaky dementny ovladac, "vdaka" ktoremu sa nerozbehne graficka karta, kym si neprecita cez to I2Covite co si nepamatam ako sa oficialne vola, ze co je ten monitor zac.

wek