VGA kabel

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 18 23:57:09 CEST 2012

Teoreticky by melo 6 zil stačit: R,G,B, Vsync, Hsync, zem, ale asi to
tak jednoduche nebude.
Tady tech signalu je podstatne vic:
http://en.wikipedia.org/wiki/VGA_connector
i kdyz asi  ne vsechny jsou potreba.

Na cernobily VGA co jsem kdysi pouzival k memu prvnimu PC 386/DX40 jsem
pouzil kabel od nahravani magnerofonu - 4x stineny kablik a fungovalo to.
Ale tenkrat jsem to bastlil, protoze to neslo koupit.
Co vam dnes brani to koupit hotove a zajiste funkcni:
http://www.alza.cz/kabel-pripojny-vga-k-d39990.htm
http://www.atcomp.cz/zbozi/belkin-vga-svga-kabel-1-8m/detail.aspx?p=z:87692