RE: Kurvítka - článek na Novinkách

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Říjen 18 22:31:08 CEST 2012

Rozhodně nebrat MSI, s oblibou je osazuje 100Mega do svých PC a jsou to
strašný krámy. Dost jich chcípne ještě v záruce. Nejmíň problémů máme s
Asusama, ale netvrdím, že taky nechcípají. Gigabyte se po nějaké době začnou
chovat divně, ale prodali jsme jich docela málo. Za jejich problémy prý
můžou/mohly dualbiosy. Každopádně moje poslední zkušenost byl miniITX
Gigabyte s Atomem, kde se zhruba po roce provozu nafoukl kondenzátor.
Moje osobní doporučení je Asus, obecně nám vydrží nejdýl.

PS: ASRock je odštěpená část Asusu.