Knight Rider realitou

Čtvrtek Říjen 18 19:00:50 CEST 2012

Tak ABS jeste ujde, i kdyz se mi uz parkrat stalo, ze mi zabranilo
zabrzdit na kluzkem povrchu a to zcela (teda 2x jsem dobrzdil o zavej
snehu s poskozenim laku a 1x o obrubnik s poskozenim gumy...) Ale je to
system, ktery sam o sobe nedela nic. Takovy aktivni system ktery si sam
bude delat co chce, to by me fakt taky zajimalo, jak by se delila vina
na nehode mezi ridice a ten system, pokud by se pretahovali o rizeni,
plyn a brzdy. Ja bych to nechtel ani nahodou, leda ze by se to dalo
vypnout, abych mohl zvolit, kdy mi to muze pomoci a kdy ne  (coz
nepredpokladam, kdyz uz to nejde ani u ESP a podobnych pomucek...)