Knight Rider realitou

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Čtvrtek Říjen 18 13:19:50 CEST 2012

Neměl jsem na mysli tempomat, u něj problém nevidím - jen nahrazuje
trvale sešlápnutý pedál a odstavuje se při jakékoliv manipulaci s
pedálama.
Měl jsem na mysli aktivní prvky zasahující do
řízení/brždění/akcelerace - ABS, EDS, teď zmíněné automatické
protikolizní systémy.
Ještě jste se nestkal s tvrzením "já mám ABS, já to ubrzdím"?

Co se týká kolektivního používání tempomatu, jediný problém vidím v
totožné kalibraci. Nastavovací krok je 2km/h a to může být hrubé.
(Nebijte mě pokud trochu kecám, jel jsem s tempomatem jen parkrát
v půjčeném autě, ve vlastním mi chybí.)
Netýká se to automatického udržování odstupu, to z principu musí fungovat.

Tomáš