Knight Rider realitou

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Čtvrtek Říjen 18 12:44:56 CEST 2012

Jsou situace kdy je naopak lepší dupnout na plyn či otáčet volantem,
brzdění sice zmenší (občas) následky, ale kolizi se nevyhnete.
Nevím jak se s tím dokážou automatické systémy vyrovnat, navíc
v kombinaci automat - člověk. Nezatracuju to, ale jsem skeptik.
Zkušenosti se dají dost špatně algoritmizovat.

A druhý problém, související s lidskou psychikou. Stejně jako lidé po
nasazení helmy jedou na kole či na lyžích riskantněji, tak i po
zvyknutí si na pomoc automatiky řídí lidi v autě riskantněji.

Optimální by bylo přítomnost automatiky zatajit, ale to dost dobře
nejde :-((

Tomáš