Knight Rider realitou

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Říjen 18 10:07:37 CEST 2012

Tak treba tempomat mi umoznuje vice sledovat cestu.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death na ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 18, 2012 9:24 AM
Subject: RE: Knight Rider realitou

Třeba to sledování mrtvého úhlu je fakt super věc, než to jednou
neupozornilo. Znám konkrétního člověka, kterému se to opravdu stalo, prostě
na to spoléhal a hopla, škoda asi za 80.000Kč.
Všechny tyto věci jsou strašně super, ale zároveň dost snižují pozornost a
způsobují, že člověk na tyto hračky spoléhá víc, než by měl...