mech: zavit na regulatoru tlaku kompresoru ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Říjen 18 08:00:23 CEST 2012

dobry den.
koupil jsem si novy/nahradni redukcak k hobby kompresoru, s oznaceni
pripojeni 1/4".
ta je 1/4" je dana nejakou redukci, ktera ma v suplere 1/4" = 12.82mm a
ten druhej konec ? = 8,79mm.
koupil jsem si redukci 3/8" na 1/4" , ale ty 3/8"(9,52mm) jsou jeste moc
velky. nemuzu nikde najit co
je to za rozmer a jestli vubec nejaka redukce pujde koupit. netusite
nekdo ?
jinak potrebuju na vstup i vystup tu 1/4". na jedne strane je redukce z
? na 1/4" vnejsi zavit a na druhe je
neco s prevlecnou matkou 1/4" vnitrni a je na tom vystupu kulata
dosedaci plocha. pokud bych nasel neco,
jak na tuhle kulatou stranu s prevlecnou matkou 1/4" pridelat
rychlospojku, asi by to stacilo.
predem dekuji za studijni pouceni.
venoval jsem tomu min. 2h lezeni po webu a zadnej vysledek....
pokud bude potreba muzu to vyfotit a vystavit ..
tomik.