RE: OT: Nefunguje dalkove zamykání auta.

Miroslav Pajpach pajpach na katedrala.net
Středa Říjen 17 22:54:14 CEST 2012

Ja si pokusim "prihrat polivcicku" na tomto vlaknu:
Kamarad ma problem s dalkou k peugeotu. Normalne mu funguje, zamyka, odemyka
(baterka OK), ale cca dve minuty po zamceni (v aute cvakne rele) prestane
fungovat. je potreba otocit mechanicky klicem v zamku, central cvakne, a pak
zase cca ty dve minuty dalka funguje bez problemu. Jako by v aute "usnul"
prijimac.
Nevite někdo cim to je? :-)

MP

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Mazouch
Sent: Wednesday, October 17, 2012 10:11 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Nefunguje dalkove zamykání auta.

Taky mám taková místa. Brno, parkoviště Veveří-Šumavská (v podstatě po
celé jeho ploše) a parkoviště před buduvou Kovotermu (začátek Cejlu, tam
se tomu ale moc nedivím, je tam vysílačů až hrůza).
Spektrák jsem zatím z nikoho nevydyndal, abych se podíval co a _odkud_.
Stejně nevím, jestli by se s takovou vědomostí dalo něco účinného
podniknout.
To první místo mi celkem vadí, bývám tam velmi často a v podstatě to tam
vůbec nechodí.

   TomM