Textovy editor s podporou pre C/C++

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Říjen 17 10:32:31 CEST 2012

No, ja pouzivam IDE, a o to tu neslo... Pre aplikacie pod Windows (aj
male utilitky) MSVS2005, doma free verziu s doinstalovanou platformou
(zatial ma nic nenuti prejst na vyssiu verziu). V praci mame
professional pre Win32 a WinCE5 a CE6.
Na AVR pouzivam Eclipse. Tiez v praci na Renesasy.

Ono je vcelku jedno, ci pisem maly, alebo rozsiahly kod. Zvyknuty som
delit si kod do modulov (samostatnych zdrojakov), nie je problem
znovupouzit odladene bloky kodu. IDE mi potom poskytuje komfort napr.
skoku na definiciu. Ale toto som tu, aj inde uz parkrat pisal. Kazdy
ma svoj styl prace, nikoho nemienim presviedcat. Zistil som, ze to
nema cenu..

miro

Dňa 17. októbra 2012 9:33, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal/a: