cistenie prevodov

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Říjen 17 10:27:42 CEST 2012

OT: cistenie prevodovNa kolo jsem vzdycky pouzival vodu a saponat, na
mechaniku (prehazovacka, retez atp.) petrolej. (pripadne variace na Babicu:
"Kdyz nemate petrolej, dejte do toho naftu.").
Promazat je samozrejme potreba i tak.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Kuba Jan
To: HW-news
Sent: Wednesday, October 17, 2012 10:19 AM
Subject: Re: cistenie prevodov

Na doporuceni cykloservisu čistím naftou  ale tou "BIO". Má prý lepší
čistící účinky a nesmrdí. Navíc prý i omezené mazací schopnosti.
Řetěž v tom vymáchám kolečka štětcem.
Benzín, ředidla prý ne, zbytečně to odmastí.
Mažu tímhle:
http://www.bike-eshop.cz/tuky-vazeliny-a-vosky/vosk-na-retez-lubrichain-racing-olejnicka
Dostal jsem to 400ml na nějaké akci a zdá se, že je to OK
JaKub