Cyklický režim VRLA akumulátorů

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 17 09:23:59 CEST 2012

Ono je třeba rozlišit výpadek 5 hodin a 5 dní.
Když tu popadalo po vichřici VN, byly tu na šumavě lici bez el. i
týden.  Ono to nevadí v létě - zapálíme svíčky, světlo je.
Ale v zimně si nezatopíte, pte plynový kotel prostě energii potřebuje.
Já pro tyhle účely ve sklepě mám 24V/60Ah a měnič a dvoudenní výpadek v
zimně to pokrylo. A to jsme občas pustili i TV a PC.

Ideální je mít v novostavbě možnost zatopit pevným palivem, bohužel v
bytovce to nejde.